fredag, september 28, 2007

Alive

Här är jag - jag lever, även om det har varit knappt. ;) Den här veckan har liksom allt kört ihop helt sjukt mycket. Sena kvällslabbar, två prov, en rapport, helgjobb, renoveringen, kvällsmöten för Emil och så tre ungar mitt i allt har fått Millan att nästan krypa på knäna. Men nu är jag ute på andra sidan, fortfarande vid liv. ;) Stress är oftast en positiv faktor för mig, jag behöver ett visst mått stress för att ens prestera, utan minsta stress får jag typ inget gjort. Men det som annars är en lagom mängd blir lite för mycket i kombination med annat. Den här veckan och dagarna innan dess har varit så. Men nu så är det över för denna gång.

Idag blir det bara slappande. Och lite städande. Kanske liiite studier till kvällen. Men annars ska jag bara ta det lugnt den här helgen och pusta ut lite. På måndag sätter det igång igen.

8 kommentarer:

Blogger Alex sa...

Ja, pusta ut nu för sjutton. Ät lite gott och gosa med ungar och framför allt man.

Och som svar till din kommentar: nä, det är verkligen inte långt kvar! Spännande och lite läskigt.

2:14 em  
Anonymous Anonym sa...

Hej!
Vad kul att höra lite från dig - jag har saknat dina inlägg ska du veta!

Jag är precis som du - om det är för lugnt så blir jag såå lat - men om det blir för mycket så grejar jag de inte heller - lagom är bäst ;)

Trevlig helg!
*kram*
Jenny

3:26 em  
Blogger Elin sa...

Ja, det låter verkligen som du behöver ta det lite lugnt efter en intesiv vecka. Lagom att göra är ju alltid bäst, men det är oftast svårt att få till.
Ha en bra helg!
Kram

4:51 em  
Anonymous Anonym sa...

Som jag brukar säja... livet är en hinderbana...

ta det lugnt i helgen nu!! Det är du verkligen värd!

Kramar

5:06 em  
Anonymous Anonym sa...

Vila nu och hämta nya krafter. Mys med barnen och mannen.

7:17 em  
Blogger Millan sa...

Alex: yes, det är redan ordnat. Här blev det sovmorgon med nästan hela familjen i sängen och sedan en massa mys. :)

jenny: trevligt att vara saknad! :) Och ja, latmasken biter när stressen uteblir. ;)

elin: Precis, det är inte så lätt alla gånger att få styra över mängden måsten. Så då är det bara att bita ihop. :S

åsa: I will! Och eftersom du inte kommer att göra detsamma, så hoppas jag att du har det trevligt på alla dina äventyr då! :D

jeanette: Vila och nu krafter står på schemat. :)

trevlig helg och kram till er!

10:46 fm  
Blogger Sarah sa...

Du är så duktig som fixar så mycket :)

7:58 em  
Blogger Millan sa...

sarah: Tack - jag känner mig faktiskt duktig! :)

9:54 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida