onsdag, juli 18, 2007

Veckomatsedel v. 28

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh, vad mycket god mat! *slurp* Det är klart att jag ska prova recepten så snart jag kan. Tack för tipsen! :)

2:08 em  
Anonymous Anonym sa...

Här sitter jag hungrig som en varg och försöker hitta inspiration till veckomatsedel, och hittade det så klart här :) Har snott med en hel rad recept som ska testas!!!
Sköt om er!

Kram Anniz

8:33 em  
Anonymous Anonym sa...

som alltid goda tips och mycket inspiration!! Åh vad jag känner att jag är på G att börja laga mat!

8:58 em  
Anonymous Anonym sa...

Slurp! Tack för bra recept och inspiration! Har testat både pizzafisk och formfranska med lyckat resultat... Har du något receptförslag på hamburgerbröden med dinkelmjöl i?

9:11 em  
Blogger Ann-Sofie sa...

mmm, tack för alla goda recept! kram!

2:50 em  
Anonymous Anonym sa...

Här såg det lika smarrigt ut som vanligt! Min man vill vara gift med dig isttället!

4:32 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida