torsdag, juli 12, 2007

Magen

Imorgon är det dags - hon blir ett. Noris-bus.

Som ett gäng andra juli-mammor ska jag också visa några årsgamla bilder på magen.
Första bilden är en dryg vecka innan nedkomst, och den andra bilden är tagen exakt 3 timmar och tjugo minuter innan hon föddes. Jag hade värkar när bilden togs, och nästa bild på "rullen" (den digitala;)) är på en alldeles färsk, rödmossig liten Nora.


Och som sagt, imorgon på fredagen den trettonde firar hon sin ettårsdag! Alldeles säkert blir det kalasbilder och annat nostalgiskt tjafs på bloggen inom de närmsta dagarna. ;)

4 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Vilken fin mage!! Och stort GRATTIS till Nora på 1-årsdagen i morgon!!! :-D

3:20 em  
Blogger Alex sa...

Du och Linda (lillasysteryster) kan det där med att ha snygga magar ;)

Hurra för Nora (om jag skulle glömma - inte hinna - imorgon. Flyttkaos u know)!

8:10 em  
Blogger Pernillas blogg sa...

Fiiin mage du hade :D Hade jag gissat vad som var därinne hade jag tväsäkert sagt en kille, se så fel jag har :D

8:29 em  
Blogger Ann-Sofie sa...

Vacker mage!

8:07 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida