fredag, juli 13, 2007

Skjut mig!

Okej jag vet, det måste vara något fel på mig. Jag kan bara inte låta bli, det är så himla kul!! Kalas och jag borde egentligen hållas på säkert avstånd från varandra, för jag bara måste gå över gränsen.
Nora blir ett imorgon (idag, klockan är efter tolv!) och hon lär inte bry sig ett dugg om hur kalaset har pyntats. Men mamman tar tillfället i akt för lite galenskap... såpbubblor gillar ju alla ettåring, och deras storebröder också:


Fler bilder på mer galenskaper kommer nog efter natten. :O ;)
Godnatt!

9 kommentarer:

Blogger Ann-Sofie sa...

Då säger jag grattis till lilla Nora-bus idag, hoppas dagen blir fin!

8:06 fm  
Anonymous Anonym sa...

Vilken bra idé! Hur gjorde du etiketterna?

8:48 fm  
Anonymous Anonym sa...

Oops! Jag glömde ju att gratulera Nora på födelsedagen - Grattis och hurraaaa!!!

8:49 fm  
Blogger Alex sa...

Millan...du får ju andra mammor som en själv till att få ångest! ;)

Hoppas Nora uppskattar de designade bubblorna :D

9:06 fm  
Anonymous Anonym sa...

Grattis på 1-årsdagen Nora!!!

12:39 em  
Anonymous Anonym sa...

Åh nostalgi..... Blir alltid tårögd av sånt här. Grattis på födelesedagen!!!!!!!

2:04 em  
Anonymous Anonym sa...

Grattis go-Nora på din ettårsdag.

9:18 em  
Blogger Busmamman sa...

Japp du ÄR galen ;D
Grattis sötNoran!

10:52 em  
Blogger Lotta sa...

Grattar lite i efterskott.

Grattis Nora!!!

8:52 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida