fredag, juli 20, 2007

Pappa vet bäst

Inte helt ovanligt hade jag hela trion med mig in på toaletten idag. Nora satt på golvet och hade fått tag på ett paket med tamponger. Hon var så nöjd och glad att fixa med den så jag lät henne hållas. Förvånat plockade Liam upp en av tampongerna som ramlat ut och undrade vad det var för nåt. Som vilket annan förståndig förälder så gav jag det självklara svaret:
- Gå och fråga din pappa!

Så sönerna sprang iväg i samlat trupp för att ta reda på vad det främmande föremålet skulle kunna tänkas vara bra till.
När Liam sedan kom tillbaka och ville ha hjälp att stoppa in den i näsan så hade jag svårt att hålla mig för skratt. Tydligen använder man tamponger för att stoppa näsblod.... vita lögner är okej va?! ;)

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

*fniss*, vita lögner är ABSOLUT okej! :)

9:32 fm  
Anonymous Anonym sa...

Hahaha, självklart! :)

3:19 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida