onsdag, maj 16, 2007

Middagsutflykt

Igår skulle vi ändå äta sallad till middag, så vi packade ihop maten och gick upp på åsen och åt den där istället. Det blåste en del, men i en avstängd vattendamm fann vi lä. Jättemysigt var det! Både jag och Emil var överens om att vi måste gör det här oftare, vi bor ju så himla lyxigt till med åsen och naturområderna runt hörnet. Man glömmer så lätt bort sina närområden.

Liam och Måns uppe på en sandhögLiam mumsar pastasallad
Måns i kvällsolen och den långsträckta dammen i bakgrunden.
Middag i pappertallrik - gott!
Å jag vet att alla föräldrar tycker att just deras bebisar är de sötaste i världen, men alltså Nora, hon ÄR verkligen världens sötaste bebis! :D
Männen i mitt liv! *älskar*

11 kommentarer:

Blogger Pernillas blogg sa...

det är ju så gott att äta utomhus... visst är hon söt Nora, och man ska ju tycka att ens eget barn är det finaste som finns :D Så visst är hon det...

8:40 em  
Blogger Nina sa...

Vilken mysig utflykt :) Snygg bloggen blivit :)

10:02 em  
Anonymous Anonym sa...

Åh mysigt! Sådana familjära infall är så härliga!

10:31 em  
Blogger Carolina sa...

Härligt att få komma ut och äta!

Vad fin den nya bloggen är.

Måste avsljöja att jag blev inspirerad av ditt brödbak så nu står mina bröd och jäser ;)

9:56 fm  
Blogger Alex sa...

Så idylliskt ;) Bra med sådana infall. Tyvärr blir det inte så ofta som man borde - men kanske det blir lite uppryckning när vi kommer ut på landet.

8:26 em  
Blogger Cina sa...

Vilken mysig utflyckt! Och Nora tillsammans med Arvid är det sötaste bebisarna i
världen ;-) //Grodan

9:58 fm  
Anonymous Anonym sa...

Åh vilka fina bilder! Å grattis igen i efterskott. Hoppas du fick mina "paket" på msn.

Stor kram!

3:46 fm  
Anonymous Anonym sa...

Hej!

Sprang på din blogg av en slump. Måste erkänna att jag tittade runt lite för att uppdatera mig med vad ni har haft för er de senaste åren. Vad stora och söta barnen är!
Jag kämpar också på med skolan så här i slutet på terminen, svårt med ett heltidsjobb men vi håller tummarna för att det går.
Ta hand om er
Massor av kramar Jennie

9:18 fm  
Anonymous Anonym sa...

Millan!! har kikat in här mycket och hoppas varje gång att du skrivit igen. Ta det som det kommer, ville bara flagga att jag är här!

Grattis tll väl avklarad kemikurs. Snyggt jobbat!!

8:19 em  
Blogger Ponder sa...

Jag saknar också dina kloka ord och vackra bilder, hoppas du snart har tid att blogga liiiiite iallafall! ;)

Grattis till MVG på kursen också, du är duktig du! :)

9:46 em  
Blogger Millan sa...

Jennie: kul att du hittat hit! Hoppas att du har det bra och ring E någon dag och kom å fika!

Johanna å Ponder: ni är så söta - så känner man sig saknad och efterlängtad! :D

5:58 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida