fredag, april 20, 2007

Blått

Okej?

10 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Heeelt ok :)! Önskar er en trevlig helg och grattis till små söta kattungar!

Kram Anniz

7:36 fm  
Anonymous Anonym sa...

Snyggt tycker jag. Men så gillar jag ju blått också.

4:16 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag tyckte nog att den förra färgkombinationen var snyggare. Den här bakgrunden känns lite.. dassig om jag ska vara ärlig ;-) Antingen lite mindre blå eller mer? Tycker det är kul att man ändrar om dock, blir lite nytt.

Trivs du är det väl det bästa. Eller hur?
kram

7:49 em  
Anonymous Anonym sa...

Nej. Inte blått.

12:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Ok, men jag blev bara så paff. Det stämde liksom inte med det jag trodde skulle komma upp :)

3:32 em  
Anonymous Anonym sa...

nu blev det bättre! dock tycker jag att texten kan vara lite lite mörkare.
*petig*

;-)

8:54 em  
Anonymous Anonym sa...

Bättre med blått på vitt. Blåt t på blått gjorde mig lite sjösjuk. :-)

9:00 em  
Blogger Carolina sa...

Nu kommer jag och petar. Texten i menyn till höger syns inte riktigt. Tror att det bl a kan lösas med att du byter justeringen där från -18px till -15 px. Vidare kan du även öka storleken på "Headern" så att den stämmer överens med bredden på texten nedanför. Fattar du vad jag menar? Bara lite tips från mig (jag har nämligen precis själv ändrat bredden på min blogg...)

11:10 em  
Anonymous Anonym sa...

Och jag tycker fortfarande att det är jättefint här inne! Men jag längtar efter ett nytt inlägg :) Hoppas allt är väl med er!

Kram Anniz

5:42 em  
Anonymous Anonym sa...

Nu har jag faktiskt rätt att tycka..har du sett på min msn?? :-)

10:30 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida