onsdag, april 25, 2007

Inte här

Ursäkta, jag är inte här, jag pluggar. Kemiprov imorgon och jag känner mig lite efter i planeringen. Så inte ens veckomatsedeln har jag fått upp, men imorgon kanske?

Nu ska jag åter till kemiboken innan Nora vaknar, men först ska jag ut och tejpa fast största jäkla lappen om vilka som inte ska ha post i vår brevlåda. Är less på att få grannarnas räkningar och annat i vår låda. Fattar inte varför vi får deras post, vi har ju olika adresser och olika efternamn. Kanske var chokladasken som postis fick i lådan för liten i julas? Kanske ville han ha påskägg? Fast nu provar jag att tejpa lapp istället.. ;)

1 kommentarer:

Blogger Busmamman sa...

Hoppas provet går superduperbra!
Er postis kanske är blind *s*

11:51 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida