onsdag, april 25, 2007

Fem små!

12 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men jösses vilka sötnosar! Små pälsbollar hihi! Hur gammal är mamma Katt?
Längtar tills vi har små lurvisar här hemma, men risken är ju att jag kommer vilja behålla allihop haha!
Lycka till med provet!
Kram

7:28 em  
Blogger Pernillas blogg sa...

Ja jisses vilka söta!!!
Kan de inte alltid vara så där små, då vill jag också ha en...

9:33 em  
Blogger Sarah sa...

Åh gud så vansinnigt söta! Vi har fått kaninungar. De är ännu bara som små rosa korvar. Men om fyra veckor är de hur söta som helst. Ska visa bild då :)

9:37 em  
Blogger Alex sa...

nej, nej, nej...du ska inte få mig till att ta en av dom ;) Jag ska ju ha bebis...

8:29 fm  
Blogger Disanisa sa...

Åh vad gosigt det ser ut...lurvigt!

10:01 fm  
Blogger Cina sa...

Gud så söta...man blir inte alls sugen ju *ironisk* Jag kanske kan stilla mitt bebissug med en kattunge...eller vad tror du?

10:28 fm  
Blogger Lotta sa...

Men vad är det för några pälsbollar?

Jasså, det är kattungar. Bäst jag byter sida snabbt, tycker ögonen börjar klia och nysningar komma.

1:06 em  
Anonymous Anonym sa...

Åh, vilka sötingar!

4:59 em  
Blogger Ponder sa...

Åh men åååååååååå vilka söta små ullbollar! Jag vet en liten (och en stor ;) tjej som gärna vill komma och titta på dom när dom vuxit till sig lite. :)

Hur gick kemin förresten? Hoppas lika bra som förra gången! :)

7:29 em  
Anonymous Anonym sa...

Så söta så söta :)! Önskar er en trevlig helg!

Kram Anniz

7:29 fm  
Anonymous Anonym sa...

OOH! Grattis till bebisarna!!! SÖTA!

11:27 fm  
Anonymous Anonym sa...

Ojojoj så söta!

2:42 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida