tisdag, oktober 09, 2007

Vill ha!!


Vill ha, vill ha, vill ha!!! En sån! *pekar febrilt uppåt* Jag vill ha! Och så givetvis ett tillhörande barnsäte med bälte, så är det komplett. Men shit, 13 papp för en cykel... känns lite häftigt. Fast samtidigt så vaknar genast en längtan inom mig. Typ sälja huset, sälja bilen, flytta in till centrala gatan igen och sedan svischa fram genom stan med ungarna i cykeln.
Men näe, vi stannar nog här. Cykeln är verkligen fin och verkar väldigt praktiskt/miljövänlig/mysig, men huset är älskat och bilen bra att ha när det snöar iaf. ;)

Bild och mer info finns här>>

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja, den är verkligen fin. Jag hatar att cykla, men med en sådan här cykel så skulle t.o.m jag kunna ta en tur då och då. Undrar hur pass tungt det blir med två barn i? Man skulle nog bränna en kalori eller två och det vore ju inte så dumt!

8:08 fm  
Blogger Carolina sa...

13' kr är mycket pengar, men de är ju handgjorda i Christiania och det tycker jag är superbra!

8:58 fm  
Blogger Sarah sa...

Fräsiga men attans vad yra hur bra de än må vara.
Så där är jag med, kan ibland längta efter att bo nån annanstans eller ha något annat även om jag trivs superbra där vi bor. Men tror att var jag än bor kommer jag ibland sakna nått annat så lika bra att bo där man bor (oj mycket bo där ;)

9:08 fm  
Blogger Millan sa...

jenny: jag kan tönka mig att det nog är lättare än med två ungar i cykelkärran. Och ja, bra motion är det nog också.. :)

carolina: precis, man fattar ju varför de kostar som de gör - de verkar ju vara otroligt välgjorda! Men samtidigt, kan vi lägga 13 tusen på en cykel, cyklar vi sååå mycket? Tveksamt... ;)

sarah: Ja, jag trivs jättebra i vårt hus, men saknar fortfarande att bo mitt i stan. När barnen blivit tonåringar så ska vi nog tillbaka. Och kommer antagligen att skana huset då ibland... ;)

7:04 fm  
Blogger Busmamman sa...

Ååå läcker!
Vill också ha!!

4:46 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida