tisdag, oktober 09, 2007

Efterlysning!

Trots en jättemysig kväll och cykletur igårkväll skedde ett litet missöde. Nora tappade sin ena sko under färden och vi lyckades inte hitta de på hemvägen. Det var favoritskorna som Nora älskade! Och alla ni med 15månaders vet hur besvärligt det kan vara med skor, det är oftast ett mycket o-omtyckt plagg som de gärna sliter av i tid och otid. Men dessa bar Nora med glädje, och inte helt sällan kom hon med skorna i hand för att få de påsatta. Därför kommer här en vädjan - de var köpte på Hm för flera månader sedan, men om ni ser de på någon Hm-butik någonstans så kan ni väl höra av er till mig här via bloggen. Läppstiftsröda små remsandaler utan riktig sula. Nora hade storlek 16-17, men om nån ser 18-19 så skulle det också vara intressant.
Alternativt att någon kanske hittat en liten röd sandal längst Svartbäcksgatan eller dess omnejd i Uppsala.

Hjääälp!!
Observera skorna!

4 kommentarer:

Blogger Busmamman sa...

Vilken osis!
Hoppas ni får tag i nya...
Nike gillar båda sina par skor och gummistövlarna går på men är svåra att gå i tycker hon.
Annars tycker jag mockasiner funkar bra så här års!

10:26 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag lovar att höra av mig om jag får syn på skorna i någon butik! Ett tips, håll koll på Tradera också, där brukar det mesta dyka upp.

8:09 fm  
Blogger Sarah sa...

Lovar att kolla om jag hinner inom väla nån mer gång innan vi far!

9:07 fm  
Blogger Millan sa...

Mucho uppskattat att ni ska hålla utkik!! Och tack för tipset om Tradera Jenny - där ska jag ju givetvis kolla!

7:05 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida