onsdag, april 11, 2007

Tipsa mig!

Sååå var labbrapporten färdig! Det firar vi med att fila på min önskelista eller hur?! ;)
Min födelsedag är ju bara dryga månaden bort och jag fundilerar som bäst på vad jag kan önska mig. Tänkte att ni kunde tipsa mig!
Vet att jag vill ha en ny parfym, men vilken? Gillar blommiga, lite söta dofter och har desto svårare för såna kryddiga varianter. Nu använder jag mest Flowerbomb av Viktor&Rolf. Flower by Kenzo är en annan favorit som har hängt med länge. Tips nån?
Nya gummistövlar vill jag ha också, har nån sett något fint?

Nu ska jag göra quinoa och sojakorv som barnen ska få till middag.. sedan drar vi iväg på kökssoffejakt! :)

9 kommentarer:

Blogger Cissi sa...

Jag älskar Delicious från DKNY, luktar jättegott. Lite fruktig och fräsch!

7:08 em  
Blogger Alex sa...

Ja, delicious har jag - den är så fräsch (fast min har nog stått för gassigt och doftar inte som förr).

Är också förtjust i blommiga dofter a' Kenzo, men har inget bra tips tyvärr. Det var bättre när jag jobbade på Arlanda och sprang i TaxFree:n mest hela tiden :D

7:29 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag fick "Glow" av Jennifer Lopez av mamma & pappa för ett tag sedan. Den luktar riktigt gott. Alla hennes dofter är för övrigt väldigt goda tycker jag. Hoppas allt är väl med er!

Kram Anniz

11:16 fm  
Blogger Sarah sa...

Jag tycker Body shop har en hel del goa. Gå dit och lukta :-)

11:53 fm  
Blogger Millan sa...

great - härligt med lite tips å gå å sniffa på! :)

12:59 em  
Anonymous Anonym sa...

Femme från Hugo Boss är min favvo just nu :).
En som jag blev superbesviken på var SJP. Hu, in min näsa luktade den tant.

3:28 em  
Blogger Elin sa...

Jag gillar Fantasy av Britney Spears, Escadas Rocking rio och Island kiss. Jag gillar också fruktiga lätta dofter.

7:55 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag vill också ha en ny parfym så jag gluttar nog in här igen och kikar vad du får för tips!

Puma har ett par goda tycker jag iaf. Och Kenzo gillar jag!

8:40 fm  
Anonymous Anonym sa...

Anonym= Ulle ;)

8:41 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida