söndag, april 01, 2007

Veckomatsedel v. 13 (mestadels)

Lördag:
Lättrimmad, stekt torsk med saffransbulgur och ugnsstekta grönsaker med citron och olivolja.
Söndag
:
Tandoorikyckling med grön paprika och lök. Basmatiris, sweetchiliyoghurt och sallad till.
Måndag:
Laxburgare i hembakt bröd och diverse grönsaker

Tisdag:
Nudelwok med kyckling, röd curry och kokosmjölk
Onsdag:
Fullkornspasta med fläskfile i gräddig sås med soltorkade tomater. Grönsaker och vitlöksbröd till.
Torsdag:
Hoppade jag matlagningen och killarna fick sköta det själva medan jag var på kemilabbar. Väl hemma vid niotiden åt jag glassbåtar till middag. :)

Fredag:
Svamprisotto och ugnsstekt fisk med pesto och bacon.

Lördag:
Bönbiffar i pitabröd med coleslaw och grönsaker

Söndag:
Kycklingpizza med kajennpeppar och vitlökssås. Coleslaw och grönsaker till.

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Ponder sa...

Åh, allt ser jätte gott ut som vanligt. När var det jag skulle komma på middag sa du?! ;)

10:57 em  
Blogger Cissi sa...

som vanligt ser det jättesmarrigt ut!!

10:24 em  
Blogger Frida sa...

Attans. Att jag aldrig minns. "Inte Millans blogg när du är hungrig"!

11:04 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida