fredag, mars 16, 2007

Underlig, jag?

Jag är löjligt dålig på att anta utmaningar, sorry alla! Men nu har jag blivit utmanad av inga mindre än Malin, Fanny och Nina så jag får väl göra ett försök. ;)

Såhär:
REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit “tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag joggar 1-3 gånger i veckan och avskyr det. Men jag tycker om att äta godis och att komma i byxorna.. ;)

2. Jag har växt upp i Kungsängen utanför Stockholm, gick nian i Sigtuna och kom till Uppsala som 16åring. Alltid svårt att svara på frågan "Vart är du ifrån?".

3. Gillar varken kanelbullar eller äppelpaj.

4. Tycker att kemi och matematik är riktigt skoj! ( Å det e väl underligt om nåt . ;) )

5. Jag är typ helt oförmögen att göra en sak i taget. När jag tittar på teve så ska jag helst även lösa korsord och baka småkakor samtidigt.

6. Jag bor ju i hus ganska lantlig och trivs bra, smidigt med ungarna. Men jag saknar fortfarande att bo i lägenhet inne i stan. Framförallt om vintern va, när det är kallt och en massa snö att skotta, tror de flesta. Nej, inte alls. Jag saknar att bo i stan speciellt om våren och det jag saknar mest med lägenhet är känslan av att kliva ut i ett trapphus.


Jag utmanar de i bloggvärlden som inte redan antagit den här utmaningen. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida