måndag, februari 05, 2007

En EFIT

aff finns det en sektliknande grupp julimammor där även jag hör hemma. Idag hade vi en liten EFIT-utmaning som antogs av de flesta. EFIT innebär Ett Foto I Timman, och blir som en liten fotodagbok. Här är mitt bidrag från dagen:

Kl. 06:55
Påklädning pågår

Kl. 07:20
Dags för mamman att göra sig fin.. eller nåt ;)

Kl. 08:45
Dagislämning avklarad och jag och Nora får frukostkaffe och hembakt, MYCKET gott bröd hemma hos Åtråvärda Åsa. Najs!!

Kl. 09:38
Fortfarande hemma hos Åsa, mätt och glad. :)

Kl. 10:02
Rusar ned på stan för att hinna med fikaträffen klockan tio, bara liiite sen.
Kl. 11:15
Fikar för fullt med några av sektmedlemmarna.
Noras fästman Wille får fika i burkform.

Kl. 12:12
Fikar fortfarande och sessan har vaknat från sin skönhetssömn, mindre övertrött och mera glad.
Kl. 13:10
Hämtat kottarna från dagis
Kl. 14:00
Slår igång en maskin
Kl. 15:30
Spelar lite med Liam
Kl. 16:22
Middagslagning pågår
Kl. 17:26
Smiter upp till sovrummet efter middagen för lite meningslöst tv-tittande. Glömde lägligt nog kemiboken på nedervåningen.
Kl. 20:48
Somnade visst, nu vaken och törstig.
Kl. 21:46
Hänger tvätt
Sen hann jag inte fota något mer och nu blir det lite kemiläsning innan sovdags kanske?
Matsedeln från forna veckan är förresten fotad och klar och väntar på att läggas ut. Men nu orkar jag inte ladda upp fler bilder på blogger ikväll *seeeegt* så det får bli en annan dag.

17 kommentarer:

Blogger Nina sa...

Har kikat in lite och sett vad ni haft för er idag. Är lite avis på er träff *s*.....

1:56 fm  
Blogger Lotta sa...

Har Nora redan en fästman? Ja, det ska ju börjas i tid. Håller med Jossan, du tar jättefina bilder.
Hade också gärna fikat med er.

9:19 fm  
Blogger Lotta sa...

Har Nora redan en fästman? Ja, det ska ju börjas i tid. Håller med Jossan, du tar jättefina bilder.
Hade också gärna fikat med er.

9:19 fm  
Blogger Frida sa...

Hos dig kunde man verkligen frossa i fina bilder. Och nu är jag sugen på chokladbollar OCH muffins, tack vare dig. :)
Jag har förresten planer på att ta tåget till Uppsala vid er nästa fika.

9:38 fm  
Anonymous Anonym sa...

Kikar in och tittar på er dag :) Vilka fina bilder du har tagit!

9:57 fm  
Anonymous Anonym sa...

Kul att se hur er dag varit! Väldigt fina bilder.

10:08 fm  
Blogger Busmamman sa...

Kul att se!
Och jag håller med de andra, du är så duktig på att fota!

11:26 fm  
Blogger Malin sa...

Fina bilder! Det såg verkligen trevligt ut vid fikat. Hoppas jag kan följa med nästa gång!

11:36 fm  
Blogger Elin sa...

kul att se er dag! mycket fika blir det *s*. fina kort.

11:38 fm  
Anonymous Anonym sa...

Du tar så roliga bilder Millan. Läste om Noras öron, lillskruttan. Hoppas det går över snart.

Wille skickar lite krya på dig kramar till henne.

11:51 fm  
Blogger Unknown sa...

Åh, nu är jag halvsur för att jag inte varit inne på aff på ett tag... jag hade ju också velat vara med på EFIT!

Superfina bilder och skoj att se din dag!!

11:53 fm  
Blogger Millan sa...

Vilken egotripp det är med den här bloggen - så himla snälla och goa kommentarer från er alla!! Tack! :D

1:20 em  
Blogger Ponder sa...

Tack för igår och för titten på din EFIT. Håller med dom andra om att du tar fina bilder - du kanske ska bli fotograf när du blir stor?
Stackars lilla Nora som har öroninflammation, hoppas ni fick en tid på önh och att hon snart mår bättre.

2:49 em  
Blogger Alex sa...

kul att fåse din dag o c h att få vara med på ett hörn :) stackars nora! kram

6:00 em  
Blogger Miss Mess sa...

Kul att få se även eran dag! :0)

6:24 em  
Blogger Cissi sa...

Tänk vad man hinner med på en dag! Tack för titten!

7:45 em  
Blogger Camillas lockar sa...

Wow, jag är jätteinspirerad nu! Har kollat in flera EFIT:ar nu, måste ju dokumenteras här med :-)

1:52 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida