tisdag, februari 13, 2007

Bilder igen..

Har hon inte de vackraste ögonen så säg!
Jajamensan julimammor, även jag gjorde chokladbollar häromkvällen. ;D

Två söner kom nedtrippande från deras rum en eftermiddag. Bakom ryggarna gömde de sina händer och lovade mig en överraskning. "Här mamma - blommor!" sa de lyckligt och räckte fram små, orangea blommor ihopknölade i deras små nävar. Vårelden (eller höstelden eller vad det nu heter) i fönstret i deras rum hade blommat. Glada barn fick lägga blommorna i "vas". De står nu på köksbordet. Mammas överraskning!

9 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Suuuuuuugen på chokladbollar!!!!

:-D

10:26 fm  
Anonymous Anonym sa...

Åhh, chokladbollar *längtar*

Vilka gulliga killar du har som plockar blommor till sin kära mamma, sötisar! Att vårglöden nu är utan blommor är en världslig sak som Karlsson på taket brukar säga :)

Förresten, det hemliga plagget är ett plagg ur föregående kollektion som man köper för 100 kr. Man har ingen aning om vad det är förrän det kommer till värdinnan. Jag håller tummarna för att en prickblommaklänning dyker upp, eller kanske en hjärttröja ;)

10:37 fm  
Anonymous Anonym sa...

3 sötisar i samma inlägg :)

lillasyster, chokladbollar och gosebröderna som kom med blommor till mamma ;)

//M

2:53 em  
Anonymous Anonym sa...

Vilka fina blommor du fick :)
Chokladbollar är jag inte så förtjust i, känns som att äta smör, blä! Men allt annat med choklad är gott hehe ;)
Lillasyster är ljuvligt söt!
Kram

4:21 em  
Blogger Busmamman sa...

Men så söta barn du har!
Både omtänksamma och ljuvligt vackra!

5:26 em  
Anonymous Anonym sa...

Vilka goa barn du har. Kommer med blommor till mamma.

6:54 em  
Blogger Alex sa...

dina troll är ju för härliga - oavsett åldet :D Ja, jag startade någon slags chokladbollstrend som jag nu inte kan ta mig ur ;)

10:30 em  
Blogger Cissi sa...

gud så söta barn ni har!!! De där julimammorna fick mig med att göra chokladbollar ;)

8:25 fm  
Anonymous Anonym sa...

ja hon har vackra ögon men Z och CE har vackrare *partisk*
bara skojar. hon är vacker!
Gott med chokladbollar. Mums!!

7:54 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida