söndag, februari 04, 2007

Bilder fån veckan..

Den här veckan har bara rusat förbi, men några bilder har jag hunnit med och ta:

Världens sötaste tjej, om jag får tycka.. ;)
Måns tillverkar minst ett halsband om dagen just nu. Det är så roligt med pärlor, tycker han.
Liams kalasbricka som han väcktes med på födelsedagen.
Lite putt femåring med mamman.
Kalasdags var det idag. Dinosaurietema som synes.
En liten dinosaurie hade lämnat spår över bordet..
..och även vid sugrören.
Dinosaurietårta som utlovat (fylld med chokladfromage).
Och dino-chokladbollar.


Skattjakt hade vi (väldigt uppskattat!). I kakelugnen fanns det ett stort guldägg (äkta dinosaurieägg såklart) med en film i. "Landet för länge sedan" fick barnen kika på, passande dinosauriefilm.

Och några bilder till på världens goaste lillasyster. Ibland hamnar tummen bara så rätt och är såå god! :)

14 kommentarer:

Blogger Alex sa...

Intensiv vecka! Då är du ju fullproppad med tårta vid det här laget och tar säkert något jättenyttigt imorgon till fika ;)

Och såklart att alla julianer är de sötaste som bara finns!

9:11 em  
Anonymous Anonym sa...

Jöddes va söt hon är lilla Nora, med benvärmare och allt. Får panik när jag ser vilket fint kalas Liam fick, Jonte fyller ju 5 den 21 februari. Vilken fantasi.

10:12 em  
Blogger Millan sa...

Alex: självklart ska jag fika nyttigt... jag äter väl aaaalltid bara nyttigheter (nyttig tårta, mm ;)).

Jeanette: få ingen panik vännen! Två av barnen bestämde sig för att tårtan var läskig och åt bara chokladbollar och en tredje ville bara ha svanstippen på dinosaurien. ;) Men skattjakt och filmvisning var riktiga höjdare. *tipsar*
Vi får prata om det imorgon. :)

10:16 em  
Blogger Cissi sa...

Wow vad fint! Du är så himla duktig! Och barnen är supersöta!

10:18 em  
Blogger Unknown sa...

Supernajs kalas! Nåt att lägga på minnet inför kommande födelsedagar. Olivia skulle ääääääälska ett dinosauriekalas!

12:01 fm  
Anonymous Anonym sa...

Åh, vad mycket härligt du orndnat inför kalaset!!! Toppenkul att se! Och ja, lillasyster är ljuvlig. Så fina foton!

8:26 fm  
Blogger fanny sa...

Guuud vad fint du hade ordnat för kalaset! jag är vrålimponerad!!! Och jättefina foton överlag.

10:37 fm  
Anonymous Anonym sa...

Vilka jättefina bilder på barn och mamma!! Tårtan var så läcker, är det grädde som du gjort såna små "kulor" av?? Förstår iaf att barnen var nöjda! Tänkte lägga en länk till dig från mig om det är ok?? Måste alltid springa in till någon annan och klicka mig hit annars...*S*! Hojta till om du inte vill så plockar jag bort den!!

Kram Anniz

10:42 fm  
Blogger Sarah sa...

Ser ut att ha varit hektiskt men kul :)

11:28 fm  
Blogger Supermamman sa...

Vilket härligt kalas, tårtan var jättefin! Tårtorna här nedanför såg riktigt mumsiga ut oxå :)
S har aldrig haft riktigt kalas... Men förhoppningsvis lär vi känna lite fler barn i området innan 5-årsdagen i september så vi oxå får ställa till med kalas :)
Kram!

11:53 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jättefina bilder på söta barn och jag är mycket imponerad av tårtan och kalasdekorationerna. Vilket kalas!

1:07 em  
Blogger Millan sa...

Tack alla, vad gulliga ni är!
Anniz: jepp, det är grädde som jag spritade ut på tårtan. Och länka på du, jag gör detsamma. :)

2:01 em  
Blogger Busmamman sa...

Men gud vilket fint kalas :D
Många imponerade barn(och föräldrar?) kan jag tänka...
Underbart söta är dom(och du) iaf och tårtorna nedan ser bara för ljuvliga ut!
Det vattnas i munnen...

3:40 em  
Anonymous Anonym sa...

fantastiska Millan. Vilka härliga bilder och vilket fantastiskt kalas. Vilken tårta! vilket pynt!
myyysigt.

Vad är dino-tårtan pyntad med?

8:15 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida