tisdag, juni 27, 2006

Jag är lycklig!

Av ingen särskild anledning.. jag är bara lycklig.
För såklart finns det massor av saker som jag önskar mig, och jag har flera mål i livet som ännu inte är nådda, men allt jag verkligen behöver och vill ha har jag redan just nu, i denna stund. Allt utöver detta är plus.

Och jag känner flera gånger om dan att jag är lycklig! Över små saker. Som att vi hängt upp en hängstol i äppelträdet där jag kan gunga i skuggan med en filt och en bok och kika på pojkarna när de leker glassaffär i sandlådan. Att jag och Emil står och småskrattar i köket om kvällen över Måns små egenheter när han ska välja kvällssaga. Att vi har ett litet kuvertformat fönster i vårt sovrum, som visserligen är svårt att mörklägga till natten men så fint ändå. Att Liam blir så glad när Måns vaknar efter sin middagslur så att det kan leka tillsammans, för att efter en tio minuter senare bli osams istället. ;)

Jag har haft tur!

Liam meckar med cykeln iklädd vantar och mammas träskor

"Bröst och bringa som en cornflakesflinga" ;)

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vilket härligt lyckligt inlägg! :D
KRAM på er och hoppas bebis kommer snart, tänk, snart har ni 3 små barn i famljen!

8:16 fm  
Anonymous Anonym sa...

hej hej!! hur är det me dig. hoppas att det inte är för varmt med magen.
kram!!

härligt positivt inlägg förresten.behövs sådana ibland.

8:23 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida