tisdag, juli 10, 2007

Glömda middagar

Jag har varit alldeles för dålig på att lägga upp veckomatsedlar just nu.. och dessutom har jag slarvat med att anteckna hur jag lagar maten. Det är nämligen så jag gör, jag har block och penna med i köket och skriver hela tiden upp vad jag har i så att jag kan skriva ihop ett recept åt er sen. Annars glömmer jag. Detta har vi ätit under föregående vecka, men utan att jag antecknat ingredienser:


Saffranspilaff med blandade grönsaker, kryddig dressing och grahams- och dinkelbröd.


Ugnsrostad potatis, morot och palsternacka med olivolja, vitlök och timjan. Bankad och stekt fläskkotlett med vitlökssmör.

Ugnsstekt potatis och kycklinglår med balsamvinägerssås.

2 kommentarer:

Blogger Pernillas blogg sa...

Argh, jag blir ALLTID så hungrig när jag ser din mat, gott betyg ;)

7:49 em  
Anonymous Anonym sa...

Mmmmm ser alltid lika gott ut i din blogg!

9:04 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida