måndag, januari 22, 2007

Underbara vinter!

Ville ju också tacka er alla gulliga som erbjöd mig rabattkoder på Hm! Nu löste det sig eftersom jag också fick de där 10% på posten. Så nu är en beställning lagd och jag väntar otåligt på slutet av februari.

På så sätt är det ju bättre att handla i butik då man får ta med sig varorna direkt hem. Som de här skorna som jag äntligen hittade häromdan. Jag har letat och letat efter just sådana, men alla andra har varit fel på något sätt. Tyvärr var de dock inte på rea som typ alla andra skor i affären, men det struntar jag i och myser runt i de ute i kylan - varm och go om tårna. :)

För visst är det hääärligt väder!! Fler än jag som bli alldeles lyckliga inombords när man ser människor i stora halsdukar halka fram över övergångsställerna, mammor och pappor som drar sina småttingar i pulkor till dagis medan vintersolen mödosamt stretar uppåt på himlen för att stråla över ett vitt och inbäddat landskap. Jag känner en alldeles särskild livglädje sådana mornar... vad gör det att det är måndag och att man fick skrapa bilrutorna - ingenting! :D

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Räcker upp en hand! Älskar också vintern och snön, den kalla, kyliga luften och pulkåkning. Vi fick rejält med snö i lördags och var ute med barn och pulkor nästan genast. Överlyckliga barn och fnissiga föräldrar, mysigt mao! Vad skönt att ni piggnat på er!

Kram Anniz

2:23 em  
Anonymous Anonym sa...

Jättefina skor! Skulle jag också vilja ha! Har inga varma goa...

2:52 em  
Blogger Cissi sa...

Jag älskar också vintern och saknar den väldigt mycket här nere! Vill också dra mina barn i pulka. Skrapa rutorna får vi göra ibland men det känns verkligen inte kul när man liksom inte för något för det, som snö tex.
Jättefina skor förresten!

4:47 em  
Blogger Unknown sa...

Snygga skor!! Jag räcker inte upp handen.. jag avskyr att skrapa bilrutor och att frysa. Man kan inte tro att jag är född och uppvuxen i kallaste Lappland!?!?

7:28 em  
Anonymous Anonym sa...

*vinkar*
jag tycker också om vintern. mycket. fast mest när det redan ligger snö, inte när man står mitt i snålblåsten.
Jo, förresten.. om det är vackra vita stora flingor. Då gillar jag snöfallet!

8:08 em  
Blogger Nina sa...

Visst är det härligt med snö. I dag när solen har skinit hela dan har det varit så fint. Tillbringade eftermiddan i pulkabacken:)
Nu får den gärna stanna några veckor.

10:13 em  
Blogger Sarah sa...

Fiiina skor!

Det är härligt med snö för man kan ha så kul hela familjen. tycker det är helmys!

8:10 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida