onsdag, november 29, 2006

Rapport

Jo vi var till Ikea igår efter dagis, jag och barnen. Men givetvis så hade de ljusstakarna som jag var ute efter tagit slut *snyft*. Men på något konstigt vis kommer man ändå alltid hem från Ikea med en fullpackad kasse ändå. ;)

Idag hämtade jag min klänning från Hm som jag skrev om tidigare. Jag har inte hunnit prova den ännu, för kvällen har varit full av matlagning, disk, tandborstning, sagoläsning, amning, osv. Emil är på möte och jag fick sköta ruljansen själv. Men jag ska prova den (typ nu kanske istället för att sitta här?) och om den känns rätt så blir det nog den och några snygga smycken på fredag när vi ska iväg. Då blir det middagsshow och hotellövernattning i Stockholmo. Emils firma bjuder alla anställda med respektive... de har jubileum. *trevligt*

Passade också på och köpte byxor till pojkarna och strumpbyxor till Nora.. så nu är outfiten till julafton färdig, klänning och tröjor har jag ordnat sedan tidigare.
Köpte också ett par urcoola jeans till Nora också, med hängslen! Från killavdelning förvisso, men jag tror nog att de ska passa henne ändå. ;)

Nu ska jag nog ta och plocka undan det sista här hemma och sedan göra ett ryck med tvätten. Emil har lovat att ta med något gott hem till mig när han kommer, så då blir det nog syndande i soffan. Snaaaart ska jag sluta upp och äta onyttigheter på kvällarna... men inte just ikväll.. ;)

9 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Va lyxigt det låter med hotellövernattning och shoxmiddag. Hoppas ni får trevligt. Och apropå onyttigheterna så kan man väl sluta med det någon annan dag. Eller???

8:54 em  
Blogger Unknown sa...

Jag ska börja mitt nyttiga liv i morgon. Så resonerar jag varje kväll... men som sagt; i morgon är en annan dag.

Du kommer bli URSNYGG! Lova att du lägger upp en bild sen :-)

9:51 em  
Anonymous Anonym sa...

Kan Emil komma med onyttigheter till mig också? Min karl försöker hålla mig borta från sådant bara ju! *surar och får blodsockerfall* ;)

9:52 em  
Anonymous Anonym sa...

Jättesnygg klänning och vilken karl! Onyttigheter på beställning. *skrattar*
Hoppas att ni får det jättebra i Stockholm. Roligt med utfärd och skönt att få en övernattning som inte är hemma?
kram

7:20 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag tror du kommer att vara jättesnygg i klänningen. Vad roligt det låter att åka iväg på något sånt! Hoppas ni får kul!
Och det klart man måste ha mys till Lost, själv svullade jag i mig kex med vitlöksost och oliver. Fast det klart, jag är ju gravid och då får man ju äta hur mycket man vill, eller hur var det nu? ;D
Visst kollar väl du också på Lost, har för mig jag har nämnt det någon gång?

Kram!

10:40 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jättesnygg klänning! Hoppas att ni får en underbar kväll i Stockholm.
*kram*

11:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Kanonfin klänning! Hoppas den passade :)

11:55 fm  
Blogger Millan sa...

Jo klänningen passade, men jag har ändå inte riktigt bestämt mig ännu om det blir den imorgon. Vi får se... å kanske blir det en bild. :)

Sanna - jo, jag tittar på Lost. Eller det är snarare så att maken följer Lost och då brukar jag göra honom sällskap, för det verkar så mysigt att titta på teve tillsammans i soffan. Fast verkligheten är den att jag oftast ledsnar efter en liten stund och gör något annat istället.. ;)

2:51 em  
Blogger Sarah sa...

Mmmmmm gott, jag är oxå en kvällsätareisoffanmänniska. ok kanske inte supernyttigt alltid men trevligt gott och mysigt är det allt.

9:35 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida