fredag, november 03, 2006

Shoppingblogg?

Idag vart det en tur till Ikea.. igen.. vi är nog stammisar där. ;) Lunch med trion och Emil gjorde oss sällskap innan han skyndade tillbaka till jobbet. Köpte bl.a. sån här lådinredning i textil:Passade perfekt i byrån i hallen och blev super till alla mössor, vantar och sockor som annars ligger huller om buller i barnens lådor.

Var också in på Lindex och kikade lite på barnkläder. Oj vad de har ryckt upp sig på barnavdelningen! Handlade ganska sällan barnkläder från Lindex förr, hittade inte så mycket som jag gillade. Men nu - wow! Mycket Molo-inspirerat(kopierat) och könsneutralt i brunt, rött, grönt och gult och 70-talsmönstrat. Hittade den här fleecetröjan till Nora som dessutom var på rea, 79kr gav jag för den.Söt va?! Och ganska lik Molo's varianter som jag kikat på med tyckt varit för dyra.

Ägnade mig dessutom åt lite nätshopping härom kvällen. Beställde hem den här som borde komma snart. Hoppas att den är lika fin i verkligheten som jag tror... jag har höga förhoppningar. :D

Så, nu har jag shoppingbloggat färdigt för idag! =)

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

I love Ikea :)Har bara vågat mig dit en gång med alla barn än så länge och då vågade jag knappt handla haha!
Gjorde mjuka pepparkakan igår, den blev grymt god, tack för receptet! Ska länka till dig i bloggen, tänkte sprida receptet vidare :) Jag hade lite philadephiaost över här hemma så det använde jag till glasyren, yummy!
Kram

2:48 em  
Blogger Cissi sa...

Sophie har precis den fleece jackan och den är bara såååå söt tycker jag!
klänningen ser jättefin ut!

9:41 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida