lördag, november 25, 2006

Grabb-power!

Idag har grabbarna lagat middag åt grabbarna. Liam, Måns och Emil har stekt korv, gjort eget potatismos och kokat grönsaker. Sönerna äter i köket och Emil sitter med. "Killar kan!" tycker Emil och tillägger:
- Grabb-power!!!
Sönerna tittar på sin stora hjälte och håller med till fullo.

Själv har jag förätit mig på lördagsgodis och mår illa. Ska åka till affären snart dock, och se om jag hittar något annat gott åt mig och Emil och mumsa på.

Trevlig helg på er alla!

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hoppas det blev något gott, onyttigt och livsfarligt i längden ;)

8:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Trevlig helg och hoppas du hittar något mumsigt i affären.

8:42 em  
Anonymous Anonym sa...

Grabb-power! Härligt!

Ha en finfin helg!! Kramis!

10:28 em  
Anonymous Anonym sa...

Betvivlar inte att du hittade något mycket gott till dig och Emil, med tanke på tidigare matinlägg.*dreglar lite* ;)
Hoppas ni hade en mysig lördagkväll och en fortsatt trevlig söndag!

Kram, Sanna

12:01 em  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas att ni har haft en mysig helg! Jag har ätit alldeles för mycket godis och kladdkakor *urk*
Micke är på fotboll och mina föräldrar kommer snart på middag, blir väl någon film ikväll sen, från imorgon är det pluggning som gäller, blä!
Kram

3:56 em  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas du hann handla ordentligt!;)
Hur har du det i veckan? Frukost på torsdag kanske?
Kram

8:35 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida