måndag, oktober 09, 2006

För ett år sedan..

fast igår då , den 8 oktober, så gifte sig jag och Emil.Foto: Nina Thomson

Och så här såg det ut ett år senare! Familjen utökad med ytterligare en familjemedlem.
Så en bonusbild bara på de i familjen som faktiskt sitter stilla och låter sig fotas. Kan säga att det inte var det lättaste att få med alla på bild. ;)
(Och hur firade vi den första bröllopsdagen då? Jo romantiska som vi är så var Emil på bio med sönerna medan mamman var kvar hemma med lillasystern och grejade med tvätten. Till middag skulle vi egentligen ha avnjutit en klassisk söndagsmiddag bestående av nötstek och potatisgratäng. Men mamman var så trött efter allt tvättande, så det blev stuvade makaroner och stekt fläsk till middag istället. Sååå romatiskt! Hahahaha!!)

8 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh, grattis på bröllopsdagen!!! *i efterskott*

Vilka underbara foton! Ni är jättefina allihop!!!

9:08 em  
Anonymous Anonym sa...

Hej svejs!
Hittade hit från Ulle, då jag såg en "Millan" i hennes kommentarer, så då måste jag ju bara kika :o)

Grattis i efterskott på bröllopsdagen! Låter som ni firat den ungefär som jag och min man gjorde.... Men det är det lilla som gör det! Bara att säga att man älskar varandra betyder så mycket!

Ha det gott!

9:36 em  
Anonymous Anonym sa...

Grattis efterskott! Livet som småbarnsförälder i ett nötskal! Hoppas att ni får fira lite mer på tu man hand nästa år istället!
//M

10:06 em  
Anonymous Anonym sa...

grattis i efterskott. känns som att den där "romantiken" finns iaf eller hur?
Även stuvade makaroner kan vara romantiskt!

kram till er! vi är också inne på vårt andra år som gifta.
kram!

10:08 em  
Blogger Cissi sa...

Grattis så här en dag i efterskott!! Vad fina ni är!
Sophie har en likdan klänning som Nora. Den är så fin tycker jag!
kram Cissi

10:43 em  
Anonymous Anonym sa...

Grattis i efterskott! Måste bara berätta, bilden på er som ni valde som tackkort har jag längst fram i min presentationsbok jag visar för kunder och alla tycker den är så fin på er och kommenterar alltid den bilden! :) Fast det var ni ju, fina alltså :D Kram!

11:11 em  
Anonymous Anonym sa...

Grattis i efterskott! Vilket fint bröllopsfoto, och ja, de andra bilderna var också jättefina förstås! :)

Kram!!

9:32 fm  
Anonymous Anonym sa...

Grattis i efterskott! Jättefina bilder på er alla :) Vi gifte oss borgerligt när Sebbe var 4 mån, han döptes samma dag. Tyvärr har vi inga bröllopsbilder, men sen när vi förnyar våra löften i Vegas ska jag banne mig få till en bild hahaha!
Vi firar 4 år som gifta den 10 januari nästa år, hade bråttom att krysta ut Nickan den 9 januari så att hon inte skulle komma på vår bröllopsdag :)
Kram

4:35 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida