torsdag, augusti 02, 2007

Typiskt blogginlägg?

Men nu är jag också så himla nyfiken!! Har sett flera bloggar där de frågat samma sak - vilka är ni som läser? Besöksantalet ökar nästan varje dag, och det är ju väldigt skoj att så många finner min vardag i detta oglamorösa trebarnskaos intressant.

Några har jag ju koll på, ni som lämnar en och annan kommentar här. Och så ser jag ju på besöksräknaren att en hel del hittar hit genom olika sökningar på google också. Populär sökning såhär i högsommartider är "bröllopstal". Verkar som många sitter och svettas över pennan just nu.. ;)

Så du som läser får gärna bara lämna ett litet spår! :D

29 kommentarer:

Blogger Cissi sa...

Jag är här och läser ;) Jag måste ju hålla koll på vad juli mammorna har för sig :)

10:08 fm  
Blogger Cissi sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

10:09 fm  
Blogger Nina sa...

Hej hej..jag brukar kika in då och då. Tycker det är så kul med dina recept och sen dina fina bilder på barnen.

11:11 fm  
Anonymous Anonym sa...

Hej!
Hittade hit genom föräldranätverket. Tyckte du hade mycket bra recept för vår helvegetariska familj. Och mitt i läsandet började jag fundera...känner jag inte igen henne? Har inte jag träffat två syskon som hette Liam och Måns? Visserligen i rätt mycket mindre upplagor än de jag ser idag, men ändå?
Och så kom jag på det. Vi gick på Öppna Förskolan Hornet i Uppsala vid samma tid, hm, låt se...våren 2005. Jag och min sambo brukade turas om att gå dit med vår dotter Ellen. Visste väl att det fanns någon mer anledning att jag drogs just hit än de kalasgoda vegetariska recepten :)
Nu läser jag även för att hålla mig ajour om hur det är i Uppsala nu för tiden, eftersom vi flyttade därifrån 2005. Och i ärlighetens namn ofta saknar Sveriges vackraste stad!
/Mari

12:21 em  
Anonymous Anonym sa...

HEj! Jag tittar in här så gott som dagligen :)kram på er

12:23 em  
Anonymous Anonym sa...

Hej! Läser din blogg för att jag tycker ni verkar vara en mysig familj, gillar ditt sätt att skriva och de fina bilderna på barnen. Jag var på "semester" i uppsala och gissa om jag blev förvånad när jag såg din man och era tre barn nere vid ån i söndags eftermiddag/kväll. För visst var det väl dom? Själv är jag nyinflyttade i metropolen Köping ;o)där jag bor med sambo o våra två pojkar. Hittade dig via alltförföraädrar!

1:50 em  
Blogger Alex sa...

Du vet att jag är här och får "ångest" ;)

2:29 em  
Blogger Ann-Sofie sa...

Hej igen! Brukar läsa här varje dag och oftas lämnar jag ett litet "märke" efter mig.Vilken cool tröja du sytt till lilla Nora!

2:47 em  
Anonymous Anonym sa...

Hej!
Jag är här varje dag i veckorna och hälsar på ( jag surfar alltid från jobbet, jag har sällan tid på helgerna ), ibland tittar jag in flera gånger dagligen så att jag inte ska missa nåt nytt spännande! Jag brukar försöka lämna en kommentar, men det är inte alltid jag hinner eller kommer på nåt bra att skriva. Det är så kul att besöka dig! :)

3:23 em  
Blogger Millan sa...

Å så roligt det här var - blir glad över varje liten hälsning!

Cissi: klart man måste ha koll på julimammorna! :D

Nina: å jag kikar hos dig och tjejerna som du vet.

mari: Å vad kul - hornet har varit som ett andra hem i perioder för mig och mina små! Minns nog en Ellen, som var där oftast med sin pappa? Under samma period som Molly var där med sin pappa. Det var mycket pappor där vissa terminer.. :)

carro: hej carro! hoppas att du, barn, hundar och make har det bra!

Malin: visst var det make och barn! De stod och väntade på mig, att jag skull komma från jobbet och ge mig skjuts hem så jag slapp cykla i regnet. Kul! :D

Alex: strunta i ångesten! ;)
Gått bra med flytt, telefon och så? kikar in hos dig snart.

mamman: jepp, dig känner jag igen. ;) hoppas ni har det bra på semstern!

jenny: hallå! Kommentarer är alltid roliga att få, men absolut inget måste.. man får bara kika förbi också vet du. ;D

3:49 em  
Anonymous Anonym sa...

Och jag är ju här... Det vet du!

Kram

4:09 em  
Blogger Unknown sa...

Jag är också här! Fast det vet du väl?

4:58 em  
Blogger Pernillas blogg sa...

Jag oxå :D

7:58 em  
Blogger Elin sa...

Jag tittar också in här rätt ofta.

8:33 em  
Blogger Malin sa...

Jag läser förstås här när jag är på min dagliga bloggrunda! :-)

9:40 em  
Anonymous Anonym sa...

Hittade hit via aff och läser så gott som dagligen. Jag tycker om ditt sätt att skriva- kloka, roliga och tänkvärda saker. Självklart inspireras jag oxå av dina veckomatsedlar/recept.

10:49 em  
Blogger Millan sa...

pyret, lillasysteryster, pernilla, elin och malin: jajamen, alla er känner jag till! :D

10:53 em  
Blogger Millan sa...

Å anna med, har jag sett någon tidigare kommentar! :)
Bröd med dinkel var nyfiken du på, eller hur? Jag får lägga upp någon brödskiss sen. :)

10:58 em  
Anonymous Anonym sa...

Att jag snokar runt här stup i kvarten vet du redan :) Även om jag är dålig på att "visa" mig...

Kram
Sussi

9:29 fm  
Blogger Ponder sa...

*räcker snällt upp handen* ;)

10:48 fm  
Anonymous Anonym sa...

Och jag kikar ju också in ibland. Jag gillar ju också dina recept för att det är mycket vegetariskt med.

Kram!!

10:48 fm  
Blogger Anna sa...

Och jag kikar in då och då. Mest för att kika på dina söta barn samt dreggla över alla goda recept du lägger upp!

4:25 em  
Anonymous Anonym sa...

Och så jag då som är in varje dag. Men det vet du ju också redan.

8:04 em  
Blogger Carolina sa...

Jag är här också i princip dagligen, men det tror ajg du har koll på.

9:56 em  
Blogger Minianna sa...

Åsså jag :D, men det visste du ju också innan ;O)

7:05 em  
Blogger Hanna sa...

Jag kikar in ibland och beundrar dina väldans söta barn och läser dina tänkvärda ord. Och det är nog ärligt talat din förtjänst att det inte BARA serveras köttbullar och spagetti hemma hos oss, haha!

3:56 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag läser också :)

8:47 fm  
Anonymous Anonym sa...

Och jag!

9:37 em  
Anonymous Anonym sa...

Ja jag läser ju här from time to time :)
Just nu hinner jag knappt kika några bloggar alls :(
Hoppas ni har det bra! Kram!

9:55 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida