onsdag, juli 25, 2007

idag

Idag har jag:

* klippt gräsmattan
* plockat vinbär
* kokat en flaska vinbärssaft
* gjort en stor laddning köttbullar, egen pressgurka och lite skysås med rödvin till lunch (maken skrubbade potatisen)
* haft besök
* kommit ihåg att vattna tomatplantorna
* målat sista svängen med färg på en utesoffa
* varit på Bauhaus och kollat kakel + köpt blomjord och näring
* varit på Ikea och åkt därifrån tomhänt (allt vi skulle ha var slut! Regnig sommar eller.. ;))
* köpt bröd
* vikt en maskin med tvätt
* hängt två maskiner med tvätt

Och nu ska jag snart slå mig ned i soffan med en skål chips och kolla på Sliding doors på ettan.

6 kommentarer:

Blogger Lotta sa...

Jaha, detta fick ju mig att känna mig bättre.... Kolla in min blogg.

Fast jag är rysligt imponerad ska du veta. :D

10:07 fm  
Anonymous Anonym sa...

Vad duktig du har varit! Du är väl värd en skål chips, eller två... :)

11:34 fm  
Blogger Sarah sa...

Ojoj här snackar vi effektivitet :)

9:39 fm  
Blogger Sarah sa...

Ojoj här snackar vi effektivitet :)

9:39 fm  
Blogger Malin sa...

Wow, vilken dag!! Du är helt klart värd att slappa i soffan.

7:45 fm  
Anonymous Anonym sa...

älskar sliding doors.

vad häftigt. igår skrev jag ett nästan likt inlägg och så hade jag inte tittat in här hos dig.

lÄste ditt inlägg om dina barn. Så är nog alla. Bra att du kan hålla lugnet, det är det som gör det. Trygga barn trotsar har jag läst!

Men visst är det underbart med lugna härliga barn som går att ha med sig överallt.

kram!!

8:06 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida