fredag, augusti 03, 2007

Skön fredag

En riktigt soft fredag idag! Hela familjen lufsade runt i pyjamas idag fram till lunchtid. Efter lite grann i magen så cyklade jag ned på stan (inte i pyjamas, jag bytte om ;)) och passade på att shoppa lite utan barnen i släptåg. Hann med att handla lite till mig själv och desto mer till Nora, som verkligen behövde fylla på garderoben i nästa storlek. Sedan kom Emil och barnen ned och gjorde mig sällskap för en kaffe och lite glass innan vi åkte hem igen. Mysigt!!

Ber om ursäkt för bildkvaliteten redan nu.
Kofta, tröja och keps till mig, snyggt och prisvärt från Hm. Och en kofta beställd från Ellos som jag hämtade upp idag - påminner om odd mollys kofta, fast den här tycker jag dessutom var snyggare... och billigare!! Blandad kompott till Nora, vit stickad kofta Hm och gråa leggings från Hm's linje med organisk bomull, brunrutig tunika och vita och lila strumpor Pop, söt lila klänning från Exit, grå body och sååå fin tunika/klänning i brunt och orange från Lindex. Till Liam hittade jag ett par skejtar-shorts på rean som blir perfekt till min skateboard-tokiga son. :D

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh, koftan från ellos blev ju perfekt på dig!! Like a lot!

3:57 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida