fredag, augusti 03, 2007

Finn ett fel

Ser ni vad som felas med den här bilden?Just det, makens borrhål! Han skulle bara provborra genom förre detta badrumsväggen för att se vart han hamnade, eftersom vi ska ta upp ett nytt dörrhål i närheten. Enligt hans beräkningar så skulle han hamna minst en halvmeter från vitrinskåpet.... det gjorde han inte. ;)

Nu måste jag hänga upp tvätten och sedan packa, för jag och barnen åker bort under helgen och lämnar Emil själv hemma med sina verktyg. Vågar man det tro? ;) Men förhoppningsvis får han lite mer gjort utan barnen som vill hjälpa till hela tiden.
Efter tvätten blir det filmtittning och lite snacks. Trevlig helg på er!!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Förlåt om jag skrattar lite... men så gjorde E med... mellan kontoret och S rum. Visserligen är det i hennes garderober det sitter monstergipsskruvar... men ändå! De är stora som hus och fastnar i kläderna hela tiden...

9:38 em  
Blogger Lotta sa...

Han hamnade i vitrinskåpet!!!! Jag tror jag dööör, eller kissar på mig allra minst av skratt. :D

10:51 em  
Blogger Ponder sa...

Haha, så kan det gå när inte haspen är på! :D Tur att han inte borrade sönder något värdefullt porslin i allafall, eller? ;)

9:11 em  
Anonymous Anonym sa...

Hoppsan.. men han ville ju väl iallafall.. *kan inte låta bli att fnissa lite*

9:36 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida