tisdag, juni 26, 2007

Blogg-paus igen..

Många receptinlägg blir det. Man lagar ju mat näst intill varje dag, så det blir ju en del som man kan lägga ut. Lite långtråkigt kanske? Egentligen borde jag väl välja en ny bloggleverantör där kan ha olika sidor i samma blogg, så kunde jag ha en separat matsida. Men så ska man orka göra det också. ;)

Just nu är det lite sjukt. Jag är förkyld och har _ont_ i halsen, feber till och från. Emil kom hem från jobbet idag och det var såå skönt med avlastningen! Nora är också förkyld och lite extra krävande, så jag tackade ja när Emil undrade om han skulle komma hem och släppte tre-barn-kaoset till honom och gick och la mig.
Så därför gissar jag att det blir lite tyst här på bloggen några dagar. Vi får se hur mycket jag orkar skriva. Kanske nåt receptinlägg till... ;)

Under tiden ger jag några andra bloggtips. Läs Anniz kloka tankar, trebarnsmammans vitsiga blogg som även den blandas med härliga recept, om johannapannas mysiga tillvaro eller busmammans äventyr.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad tråkigt att du inte mår riktigt bra, hoppas att du blir bättre snart! Tro absolut inte att det är långtråkigt med dina recept! Jag är här varje dag och spanar efter nya godsaker att provlaga och jag har aldrig blivit besviken :)

8:14 fm  
Blogger Millan sa...

Vad härligt med uppmuntrande kommentarer - tack Jenny! :)

12:29 em  
Anonymous Anonym sa...

Inte ett dugg långtråkigt, du är en enorm inspriationskälla, älskar dina recept :)
Hoppas att du snart känner dig bättre vännen!
Kram

3:45 em  
Anonymous Anonym sa...

Krya på dig vännen!! Inte roligt med sjukdomar mitt i sommaren. Och dina recept är långt ifrån trista, de är fantastiska!! I morgon lagar jag dina smarriga fiskbiffar!!

Kram Anniz

7:28 em  
Anonymous Anonym sa...

hihi, jo du, här är tillvaron verkligen mysig för det mesta. Härligt att bli omnämnd på detta vis. *lite stolt*

kram!!

8:48 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida