lördag, december 02, 2006

Lite brunt kanske?

Hemma igen. Det var riktigt skoj, men oj så trötta vi har varit idag på eftermiddagen och kvällen. Egentligen är det ju NU man hade behövt ha barnvakt, men istället fick vi åka runt och hämta upp hela barnaskaran hos de olika barnvakterna när vi kom tilbaka till stan.
Å någon sovmorgon vart det då inte. Klockan sju gav jag upp, efter att ha legat någon timma och haft ont. Mina bröst värkte!! Var bara att knata upp och pumpa ur. En timma senare fick jag kliva upp och pumpa ur igen, så då gav jag upp sovförsöken och hoppade in i duschen istället.
Men vin, mat, show, trevligt sällskap och hotellfrukost var inte illa. :D

Barnen hade också haft det bra, alla tre. Och ingen utav barnvakterna verkade ha blivit avskräckta. *puh* ;)



Lite brunt i bloggen? Ah, vi får se om det stannar...

6 kommentarer:

Blogger Carolina sa...

Ja, det är så sant. Det är dagen efter man också behöver barnvakt.

Fint med brunt tycker jag.

Fortsatt trevlig helg :)

11:59 fm  
Anonymous Anonym sa...

Vad härligt med en lyckad utekväll :)
Tog du outfit nr1? Alla var snygga på dig.
Vi kom hem sent från Skövde igår, är på bloggrunda just nu för att läsa ikapp allt jag missat *ler*
Kram!

3:27 em  
Anonymous Anonym sa...

Låter som ni hade en bra resa. Nästa gång får ni ta barnvakt hela helgen och vila upp er när ni kommer hem.

7:27 em  
Blogger Unknown sa...

Vi har dock inte fått svar på den viktigaste frågan av alla: fick Emil utdelning för presenten? ;-)

(hoppas du fattar jag skämtar och inte vill ha smaskiga detaljer?)

Ärligt talat så gillar jag inte denna bruna färg, har lite svårt att läsa. Kanske håller jag på att bli färgblind?

10:27 em  
Blogger Millan sa...

jepp det vart alt. nr.1

jag avslöjar iiiinget!

och jag ändrar nog färgen sen, nångång.

:D

12:28 em  
Anonymous Anonym sa...

Härligt att allt gick bra!!! Jag gillar brunt och tycker det blev jättemysigt här!

Ha det gott!

3:43 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida