lördag, augusti 12, 2006

Förresten..

så har ni ju inte fått se vår nya gräsmatta. Halva delen har vi hunnit så, och på andra halvan är allt jobb kvar att göra. Den är såå fin och det är underbart skönt med lite gräs mellan tårna igen, istället för leråker.
Första klippningen

Skiljelinjen

En hel del arbete kvar på den osådda delen
Ungar på grönbete ;)
Ikväll blir det kräftskiva med endast ett barn med - semester ju! Hoppas att Nora inte reagerar på att jag äter kräftor bara... den där bönsalladen jag åt häromdan var inte så populär. ;)


5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hej
Oj, reagerar N på din mat. Som tur är har jag inte sett att Z reagerar. *tar i trä*

Du.. VIsst är du ganska liten i kroppen? Jag har en boob-amningströja i färg Fuschia storlek M. Haft typ 2 gånger för den är för liten för mig. Intresserad innan jag lägger den på tradera?

8:22 fm  
Anonymous Anonym sa...

ps- du får ändra i din presentation. Nu har ni ju inte två knasiga utan två knasiga och en Nora..
kram

2:40 em  
Anonymous Anonym sa...

o dessutom är du ju 25 nu...;-)
Kram

2:52 em  
Blogger Millan sa...

Ja, ja, okejdå.. får väl ta och fixa det dåra. ;P

5:04 em  
Anonymous Anonym sa...

Vilken härlig gräsmatta! Den ser mycket frodigare ut än vår som är utrullad...

8:33 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida