tisdag, oktober 24, 2006

Lots of shopping

Var och kikade på åkpåse inför vintern åt Nora idag. Fanns många fina och det var så svårt att välja. Var sugen på både den turkosa, den rosa och limen. Men det vart tillslut den röda. Nora brydde sig inte så mycket om färgen, men själva åkpåsen fick med bravur godkänt. Provade att stoppa ned fröken i den i vagnen när vi kom hem och hon gosade in sig fullständigt och somnade. :)

Sedan lämnade jag hela barnaskaran hemma med fadern efter middagen och åkte och shoppade lite själv. Bl.a. en myycket välbehövd ny amningsbh och så en ny outfit inför lördagen då jag och Nora ska på fest. Gäller ju att hitta nåt snyggt som man både kan amma i och helst trolla bort de där extra bebis-kilona som fortfarande dröjer sig kvar. Blir kanske bild senare...
Känner mig nöjd med dagens inköp. Och nu har jag dessutom sett ut massvis med fina saker som barnen önskar sig i klädväg i julklapp (Madde - du läser va?!). Och så några saker som jag ska inhandla själv. ;)

8 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

jättesnygg. mysigt att hon trivdes i den.
Jag har en marinblå som hörde till brio-vagnen.

Idag längtar jag efter min sjal, Z har redan börjat knorra och har åkt en halvtimme i ringsjalen redan coh då är klockan inte halv åtta.

7:27 fm  
Anonymous Anonym sa...

Mysigt med en skön åkpåse. Hon ser ut att sova gott i sin nya röda åkpåse :)

8:09 fm  
Anonymous Anonym sa...

Oj, vilken fin åkpåse! Var kommer den ifrån? Den röda var superläcker!

Kul med shopping, så är det ju tyvärr....Man skulle ha en obegränsad shoppingkassa. I alla fall den här perioden på året...*drömmer*

KRAM!

10:27 fm  
Blogger Busmamman sa...

Vilken snygg!!
Vi har ju en fin brun som jag är så nöjd med så, men den där får klart godkänt den med ;)
Nu väntar jag ivrigt på feststass-bilder!!

12:15 em  
Anonymous Anonym sa...

Åh så fin!!!

6:35 em  
Anonymous Anonym sa...

Kalasfin! Kikade på den i färgen lime innan det tillslut blev en lime från Nomad, oxå myyyysig! :)

7:42 em  
Anonymous Anonym sa...

Oj så snygga åkpåsar!

Jag körde blocketvarianten och inhandlade två svarta tokfina bla Simpleworld som kom idag.
Har en lime/svart vagn så det bidde svart för enkelhetens skull.
//M

5:08 em  
Anonymous Anonym sa...

Såklart jag läser :) Du får överlämna en komplett önskelista sen så ska jag se vad jag kan göra.
Krama barnen från mig! /Madde

5:35 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida