söndag, november 05, 2006

För husfridens skull.. ;)

Får väl lov att berätta att min make har fler sidor än sin förkärlek till rosa benvärmare och amerikanska hemmafru-teveprogram.

Han har tatuerad överarm och kan lyfta tunga saker. Han klär sig i blåställ på jobbet och har mycket hår på bröstet. Matlagning är inte hans starka sida och han snarkar som en hel armé om nätterna.
Sådeså!

(Och så väckte han mig med frukost på sängen i morse... kaffe, smörgås och levande ljus på en bricka.. *naaaaaaw* ;) )

3 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Jag tycker Emil verkar som en alldeles perfekt man! Rosa benvärmare är ju sjukt snyggt :-)

Min man vägrar bära Isak i sjalen annat än när vi är hemma. Han anser att det är "omanligt" och att han aldrig sett en pappa med sjal. Kan du inte lägga ut en bild på Emil när han bär Nora? Så att jag kan visa min tjuriga make :-)

9:11 fm  
Blogger Millan sa...

Kan jag göra. Men jag har bara en bild på Emil med sjalen när han har pyjamas på sig och är orakad, så jag borde nog fråga om lov först. Får vänta till ikväll när han kommit hem från jobbet. :)

E var också ganska skeptisk till att bära i sjal först. Måns bar han nog inte en enda gång i sjalen. Men denna gång har jag fått över honom på min sida, och han bär t.o.m offentligt nu. ;)

10:46 fm  
Anonymous Anonym sa...

haha gud vad kul =O)

Här finns oxå en hårig karl som vägrar bärsjal annat än i hemmet.

Dock vattnar han blommorna o här huslig i köket

= perfekt blandning eller hur =O)

/M

5:27 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida