söndag, november 06, 2005

Tidsoptimist

Pluggar, pluggar, pluggar! Flitig som ett bi... eller vad är det man säger? Studieplanen är fullspäckad fram till den 8 december, då sista slutprovet är. Och ska jag lyckas att hålla tidsplanen, så gäller det att knappt plocka näsan ur studielitteraturen.
Det blir nog bra! Skönt att slutprovet är så pass tidigt så att man sen kan koncetrear sig helt på jul och julklappar och allt det.

Magen har svullnat till oanade proportioner! Är det för att man vet att man är gravid nu? ;) Måste ta en bild sen och lägga in..

Har släppt allt dåligt samvete inför att skicka ut tackkorten från bröllopet iaf. De kommer att skickas ut, men det blir först när plugget är avstökat. Lyssnade med de nygifta bekanta.. och det verkar som de som var snabbast med att skicka ut sina tackkort tog fyra månader på sig. Skööönt... januari nån gång då borde våra ut, utan att man behöver känns sig som en skurk! =)

Har ett enormt sug efter att köpa lite nya kläder! Känns som om min garderob behöver lite nytt. Meeeeen jag gissar att det inte är någon bar ide att köpa nya "vanliga" kläder. Fortsätter det i den här takten så får jag börja använda mamma-kläder i v.8-9 = snart! Får vänta och inhandla lite nytt med magplats istället. Vet heller inte riktigt vart mina gamla mammakläder tog vägen i flytten, kastade? Hmm, får skicka ut Emil till förrådet och mössen att leta.

Nej, här har jag inte tid att hänga...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida