tisdag, september 06, 2005

September

Farmorn kom och hämtade barnen så att jag skulle kunna plugga lite i lugn och ro. Fastnade här framför datorn en snabbis.. men bara en liiiten stund till, sen ska jag trycka näsan i böckerna.

Hösten närmar sig. Efterlängtad är den, även om det känns som om tiden går alldeles för fort! Bara några veckor kvar till bröllop och det är massvis kvar att ordna. Klart att det löser sig i slutändan, så jag passar på och njuter av den klara höstluften till mitt morgonkaffe. Jag välkomnar den här årstiden och drar gärna på ungarna fleecetröjor och mössor när vi går ut och krattar löv på tomten.

Synd bara att sommaren är tillbaks lagom till mitt på dagen.

Får man hotbrev nu?? När man längtar bort sommaren.. ;)

Emils svensexa var i helgen. Han vart såå lurad, stackarn *fniss*. Men de hade haft det urskoj med Emil utklädd som fantomen, gocart, golf och sedan grillning, god dricka och sen kväll i Andreas sommarstuga. Fick hem honom här i söndagskväll, trött och sliten men glad.

Nu ringde de från cateringfirman som vi funderar på. På torsdag får jag komma och provsmaka lite mat, eftersom han hade en beställning då. Skoj, skoj.. hoppas att det smakar gott och ser bra ut så att jag kanske kan lägga in en beställning på en gång. Håll tummarna!

Just det.. matte var det. Återkommer från böckernas damm senare..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida