fredag, november 18, 2005

Japp jag är på smällen!

Jag tycker att det luktar gott från korvstånden, fantiserar om en kokt med bröd och ville slita en nygrillad ur händerna på en kille idag. Det är sant, jag som avkyr korv, detta händer bara när jag är med barn. Det trista är att det smakar precis som vanligt med korv även när jag är gravid, alltså superäckligt! Det är bara min knäppa kropp som tror att jag vill ha det... japp jag är gravid!

Bildbevisen då:
Hjälp vart ska detta sluta är allt jag kan tänka! :S

Lägger in två referensbilder tagna precis i början av graviditeten. Ja, nåt har ju hänt i magtrakten.. ;)

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men åh va kul att du har en blogg! Måste jag ju kika in här å läsa ibland :D
Men du, är det inte trist att ha en ny kaffebryggare och inte kunna dricka kaffe? *retas*
hehe!

Ha en braaaaaa helg! Min make ska jobba hela helgen, inte såå kul :/

10:08 fm  
Blogger Sissi sa...

En gravid tjej kollar in en annan gravid tjejs blogg ;-)

8:41 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida