söndag, november 13, 2005

Fars dag

Idag mår jag illa. Men det går kanske över om jag äter något, eller vad tror ni? Funderar på om jag ska orka lyfta rumpan och gå och sätta på kaffe. Hämta tidningen och väcka Emil på Fars dag med lite frukost. Snart så..

Matteprov i torsdags. Gick bra tor jag, kändes faktiskt riktigt, riktigt bra! Kul, för jag hade inte inte hunnit med att läsa in det sista, men det gick ändå. *glad*

Nu i helgen köpte vi nya sängar på ikea. Oj, vad stort det blev med 180 breda istället för 120. Vaknade i natt av att jag hade lagt mig på tvärsen över sängen, nu vet jag hur ungarna känner *s*. Nu ska vi bara köpa nytt dubbeltäcke och nya påslakan och så. Det gååår ju inte att sova under olika täcken - kallt och ensamt!

Nu kaffe och tidning!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida