måndag, maj 08, 2006

Bilar

Nu har vi sålt ena bilen!
Vi köpte ju en 7-sitsig Opel Zafira för några månader sen, och nu har vi sålt den "gamla" forden. Emil ska ju få firmabil från jobbet, och det känns som att det räcker med den och en familjebil. Så igår åkte den härifrån med sina nya ägare i. Känns jättebra!
Nu hoppas vi bara att jag ska ha körkortet, så att jag kan få köra min fina zafira alldeles själv! Klarade ju teoriprovet förra veckan och nu på torsdag har jag en uppkörning bokad *nervöst*. Räknar inte med att klara mig på första uppkörningen, utan räknar med minst två, men ändå... man hoppas ju!


Killarna hjälper till att tvätta bilen inför försäljningen. Här är det mattorna som får sig en genomgång.

Magen var länge sen...

Frukt-älskande Måns! Fortsätter att tugga på sitt älskade äpple, trots att han i stort redan har somnat!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

men vad fin du är!! vilken söt mage de är du har. Min blev mer ...poffig på något vis.
Söta killar som hjälper till. har de cykelhjälmarna kvar på hvuduet tro?

hoppas att du/ ni har haft en skön lat onsdag.

12:23 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida